söndag 20 maj 2012

Focus

Nu har maken dragit i väg till andra breddgrader. Ska botanisera bland kaffeplantage i Peru. Spännande!

I dag har jag blivit firad, några dagar innan min födelsedag. Hmm, satt och funderade nån sekund hur mycket jag egentligen fyller... . Helt oviktigt!

Fick en fiiin present! En alldeles jättefin tränings-/till jobbet-cykel. En Focus. Tjoho! Min Peak, vars framdäck väger ungefär lika mycket som denna ögonsten, får nog gå till de sälla cykelmarkerna. Tog en liiiiten tur i dag.

Min!

Annars har dagen varit lugn men ändå har vi gjrt en hel del, som sässongspremiärslappat i rottingsoffan på altanen, hoho.

Och solen! Solen har tittat fram och värmt oss lite i dag! Äntligen! Tackar!

I morgon är det vardag igen. Efter dagis blir det Mariebergsskogen med bästa Eva & co. 


Otroligt vackra rosor från maken
och barnen. Stooora och luktar
underbart!
Dagens träning: distans och lite bålstyrka. Dags att köra lite intervaller....?!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar